Bugun...



Yüzlerini boyayarak sağlıkçılara şiddete dikkat çektiler

Hatay’ın Samandağ ilçesinde özel bir hastane çalışanları, 14 Mart Tıp Bayramı’nda yüzlerini boyayarak sağlıkçılara yönelik saldırılara dikkat çekti.

facebook-paylas
Güncelleme: 14-03-2021 18:29:19 Tarih: 14-03-2021 12:01

Yüzlerini boyayarak sağlıkçılara şiddete dikkat çektiler

100. Yıl Güney Park Hastanesi çalışanları, 14 Mart Tıp Bayramı’nda yüzlerini boyayarak sağlıkçılara yapılan saldırılara dikkat çekti. Hastane çalışanlarından Mehtap Ergün, sağlıkta şiddete dikkat çekmek adına sosyal sorumluluk projesi hazırladığını belirterek, "Geçmişten günümüze birçok sağlık personeli sözlü ve fiziki olarak şiddete uğramıştır. Yakın zamanda örnek verecek olursak pandemi sürecinde canla başla çalışan sağlık personellerimiz sözel ve fiziki olarak şiddete uğramıştır. 14 Mart Tıp Bayramı’nda sağlıkçılara yönelik şiddetin son bulmasını temenni ediyoruz" dedi.

(Alican Gümüş/İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER ASAYİŞ Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI