Bugun...



Yeni Malatyaspor’da Erzurumspor maçının faturası ağır oldu

Yeni Malatyaspor’da, Erzurumspor maçında dördüncü sarı kartlarını görerek cezalı duruma düşen Acguah ve Adem Büyük, deplasmanda oynanacak Ankaragücü karşılaşmasında forma giyemeyecek.

facebook-paylas
Tarih: 28-12-2020 16:01

Yeni Malatyaspor’da Erzurumspor maçının faturası ağır oldu

Süper Lig’in 15. haftasında sahasında Erzurumspor’a 3-1 kaybeden Yeni Malatyaspor’da kart sınırında bulunan iki önemli oyuncusunun sarı kart görerek cezalı duruma düşmesi, Ankaragücü mücadele öncesi takımda moralleri bozdu.

Gelecek hafta deplasmanda oynayacağı Ankaragücü müsabakasında iki formda oyuncusundan yoksun kalacak Hamza Hamzaoğlu’nun sahaya nasıl bir kadro çıkaracağı ise şimdiden merak konusu.

(İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI