Bugun...



Bakan Işıkhan: İlaca ve tedaviye erişimi kolaylaştırdık

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, "2025'te sağladığımız 5 milyar lira destek ile eczacılarımızın yanında olduk, vatandaşlarımızın ilaca ve tedavi yöntemlerine erişimini kolaylaştırdık" dedi.

facebook-paylas
Tarih: 31-05-2026 11:12

Bakan Işıkhan: İlaca ve tedaviye erişimi kolaylaştırdık


Bakan Işıkhan: İlaca ve tedaviye erişimi kolaylaştırdık

Bakan Işıkhan, NSosyal hesabındaki paylaşımında şunları kaydetti;

Sosyal Güvenlik Kurumumuz (SGK) ve Türk Eczacılar Birliği (TEB) arasında imzaladığımız protokoller sayesinde ilaca erişimde her dönem iyileştirmeler gerçekleştirdik. 2025 yılında sağladığımız 5 milyar lira destek ile eczacılarımızın yanında olduk, vatandaşlarımızın ilaca ve tedavi yöntemlerine erişimini kolaylaştırdık.







FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNCEL Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI