Bugun...



Ümit Özat istifa etti

TFF 1. Lig ekiplerinden Adana Demirspor’un Başkanı Murat Sancak, Giresunspor mağlubiyetinin ardından Teknik Direktör Ümit Özat’ın istifa ettiğini açıkladı.

facebook-paylas
Tarih: 13-12-2020 23:01

Ümit Özat istifa etti

Son 3 maçta 1 beraberlik, 1 galibiyet ve 1 mağlubiyet alarak ligde 1 maç eksiğiyle 22 puanla 6. sırada bulunan Adana Demirspor’da Başkan Murat Sancak, Teknik Direktör Ümit Özat’ın istifa ettiğini sosyal medya hesabı üzerinden açıkladı.

Başkan Sancak, “Ümit Özat hocamız istifa etmiştir. Yönetim kurulu adına istifasını kabul ettim. Emekleri için kendisine ve ekibine teşekkür ederim” dedi.

Öte yandan ilk açıklamadan 10 dakika sonra ise Başkan Murat Sancak, “Sabır. Bu takımı kim hak etmiyorsa gidecek. Bende dahil. Sadece sabır” tweetini attı.

(Umutcan İşledici/İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI