Bugun...



Trabzonspor’da iki oyuncunun testti pozitif çıktı

Trabzonspor’da iki oyuncunun testti pozitif çıktı.

facebook-paylas
Güncelleme: 16-12-2020 07:48:06 Tarih: 16-12-2020 00:01

Trabzonspor’da iki oyuncunun testti pozitif çıktı

Bordo-mavili ekipte iki oyuncuda korana virüse rastlandı. Kulüpten yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"Dün rutin olarak uyguladığınız Covid 19 testlerinde bir oyuncumuzda pozitif vakaya rastlanmış, bir başka oyuncumuzun testi negatif olmasına rağmen bugün gelişen semptomlar sonrası oyuncumuza yeni bir test uygulanmış ve sonucu pozitif çıkmıştır. Her iki oyuncumuz da izolasyona alınarak tedavilerine başlanmıştır" denildi.

(İHA)

bedava bonus






Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI