Bugun...



TFF’den Ahmet Nur Çebi’ye geçmiş olsun mesajı

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), korona virüs testi pozitif çıkan Beşiktaş Kulübü Başkanı Ahmet Nur Çebi için geçmiş olsun mesajı yayımladı.

facebook-paylas
Tarih: 30-12-2020 18:01

TFF’den Ahmet Nur Çebi’ye geçmiş olsun mesajı

TFF’nin resmi sitesinden Başkan Çebi için paylaşılan mesajda, "Covid-19 testi ikinci kez pozitif çıkan Beşiktaş Kulübü Başkanı Ahmet Nur Çebi’ye ve Beşiktaş camiasına geçmiş olsun dileklerimizi iletir, Sayın Çebi’nin en kısa zamanda sağlığına kavuşmasını temenni ederiz" ifadelerine yer verildi.

(İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI