Bugun...



Stjepan Tomas: “Çok önemli bir 3 puan kazandık”

Çaykur Rizespor Teknik Direktörü Stjepan Tomas, Göztepe galibiyetinin ardından yaptığı açıklamada, önemli bir 3 puan kazandıklarını ve galibiyet serisine devam etmek istediklerini söyledi.

facebook-paylas
Tarih: 12-12-2020 19:01

Stjepan Tomas: “Çok önemli bir 3 puan kazandık”

Süper Lig’in 12. haftasında Çaykur Rizespor evinde Göztepe’yi 3-2’lik skorla mağlup etti. Çaykur Rizespor Teknik Direktörü Stjepan Tomas maç sonu gazetecilere yaptığı açıklamada, basit goller yiyerek rakibe umut verdiklerini ve bu hataları düzeltmek için çalışacaklarını belirtti. Tomas, “Oyuncularımı tebrik ediyorum. Çok önemli 3 puan kazandık. İnşallah bu seriyi devam ettireceğiz. Zor bir maç oldu. Maçın başında iyi başladık, 3 bölgeyi daha fazla kullansaydık daha farklı olabilirdi. Çok basit goller yiyerek rakibe hayat verdi. Bu hataları düzeltmemiz gerekiyor. Çok önemli bir maç oldu. Hakemin bugün iyi maç yönettiğini düşünüyorum” ifadelerini kullandı.

(Kubilay Ateş/İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI