Bugun...



Şanlıurfaspor’da 18 kişide korona virüs çıktı

Misli.com 2. Lig Beyaz Grup ekiplerinden Şanlıurfaspor’da 14’ü futbolcu 18 kişinin korona virüs (Covid-19) testi pozitif çıktı.

facebook-paylas
Tarih: 12-12-2020 23:01

Şanlıurfaspor’da 18 kişide korona virüs çıktı

Kulübün sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, futbolculara, teknik heyete ve kulüp personeline Covid-19 testi uygulandığı belirtildi. Test sonucunda 14 futbolcu, 1 masör ve 3 kulüp personelinde pozitif bulguya rastlandığı belirtildi.

(İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI