Bugun...



Nazım Sangare ilk golünü attı

Fenerbahçeli futbolcu Nazım Sangare, sarı-lacivertli formayla ilk golünü Medipol Başakşehir’e karşı attı.

facebook-paylas
Tarih: 23-12-2020 22:01

Nazım Sangare ilk golünü attı

Süper Lig’in 14. haftasında Fenerbahçe’nin Başakşehir’i konuk ettiği müsabakada sarı-lacivertli futbolcu Nazım Sangare ilk golünü attı. Müsabakanın 45+2. dakikasında Caner’in ortasında ceza sahası içinde topla buluşan Sangare, gelişine yaptığı vuruşta meşin yuvarlağı ağlara göndererek Fenerbahçe formasıyla ilk golünü atmış oldu.

(Ozan Buğra Koşar - Mehmet Şirin Topaloğlu/İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI