MKE Ankaragücü’nde 3 koronavirüs vakası
MKE Ankaragücü: "Kulübümüzde teknik ekip, futbolcularımız ve personellerimize yapılan koronavirüs (Covid-19) testleri sonucunda, 1 futbolcumuzun, sağlık ekibimizden 1 kişinin ve idari personelimizden 1 kişinin testi pozitif çıkmıştır."
Tarih: 10-12-2020 23:01
Etiketler :
İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri