Bugun...



Konyaspor, Kayserispor maçı hazırlıklarına başladı

Konyaspor, Perşembe günü Kayserispor ile deplasmanda karşılaşacağı maçın hazırlıklarına öğle saatlerinde yaptığı antrenmanla başladı.

facebook-paylas
Tarih: 22-12-2020 17:01

Konyaspor, Kayserispor maçı hazırlıklarına başladı

Kayacık Tesislerinde Teknik Direktör İsmail Kartal ve yardımcı antrenörler yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanda Sivasspor karşılaşmasında ilk 11’de forma giyen oyuncular yenileme çalışması yaptı. Diğer futbolcular ise 5’e 2 pas çalışması ve topla oyunla idmanı tamamladı. Antrenmanda Musa Çağıran ile Volkan Fındıklı takımdan ayrı fizyoterapist yönetiminde çalıştı.

Yeşil - beyazlı ekip, Süper Lig’in 14. haftasındaki karşılaşma için akşam saatlerinde Konya’dan Kayseri’ye doğru hareket edecek.

(Enver Furkan Çelebioğlu/İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI