Bugun...



Konyaspor, Altınordu maçı hazırlıklarını tamamladı

Konyaspor, yarın Ziraat Türkiye Kupası’nda Altınordu ile oynayacağı maçın hazırlıklarını, öğle saatlerinde yaptığı antrenmanla tamamladı.

facebook-paylas
Tarih: 16-12-2020 17:01

Konyaspor, Altınordu maçı hazırlıklarını tamamladı

Kayacık Tesisleri’nde Teknik Direktör İsmail Kartal ve yardımcı antrenörler yönetiminde gerçekleştirilen antrenman koşu ve ısınma hareketleri ile başladı. Çalışma gruplar halinde dar alanda yapılan pas çalışması ve 5’e 2 ile devam etti. Antrenman yarı sahada oynanan çift kale taktik maçın ardından sona erdi.

(İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI