Bugun...



Kadıköy’de üst üste 3. kayıp

Süper Lig’de Fenerbahçe, Yeni Malatyaspor’a 3-0 mağlup olarak üst üste 3. kez Kadıköy’de maç kaybetti. Sarı-lacivertliler böylece lig tarihinde ilk kez üst üste 3 maç kaybetti.

facebook-paylas
Tarih: 12-12-2020 22:01

Kadıköy’de üst üste 3. kayıp

Süper Lig’in 12. haftasında Fenerbahçe evinde Yeni Malatyaspor’a 3-0 mağlup oldu. Müsabakanın golleri 9. dakikada penaltıdan Adem Büyük, 22. dakikada Umut Bulut ve 48. dakikada Ndayishimiye’den gelirken, sarı-lacivertliler böylece üst üste Kadıköy’de 3. kez kaybetti. Bu sezon ilk olarak 8. haftada Konyaspor, 10. haftada Beşiktaş’a karşı mağlup olan Fenerbahçe, 12. haftada da Yeni Malatyaspor’a karşı boyun eğdi. Sarı-lacivertli ekip kendi evinde aldığı üst üste 3 mağlubiyet ile lig tarihinde bir ilki yaşadı.

(Ozan Buğra Koşar - Mehmet Şirin Topaloğlu/İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI