İçişleri’nden ’Kısıtlama’ açıklaması! 25 bin 372 kişiye işlem yapıldı
İçişleri Bakanlığı: "8-15 Mart tarihleri arasında sokağa çıkma kısıtlamasını ihlal eden 25 bin 372 kişiye adli ya da idari işlem uygulanmıştır."
Tarih: 15-03-2021 10:01
Etiketler :
İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER ASAYİŞ Haberleri