Bugun...



Hüseyin Çimşir ilk antrenmanına çıktı

BB Erzurumspor teknik direktörlüğüne getirilen Hüseyin Çimşir ilk antrenmanına çıktı.

facebook-paylas
Tarih: 03-12-2020 16:01

Hüseyin Çimşir ilk antrenmanına çıktı

Teknik Direktör Mehmet Özdilek’in görevden ayrılmasının ardından BB Erzurumspor yönetiminin anlaşma sağladığı Trabzonspor’un eski hocası Hüseyin Çimşir, bugün kulüp tesislerinde ilk kez takımla birlikte çalışmaları yönetti.

Konyaspor maçı hazırlıklarının sürdürüldüğü antrenmanı Başkan Hüseyin Üneş de izledi. Teknik ve taktiksel ağırlıklı çalışma yaklaşık 1.5 saat sürdü.

(İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI