Bugun...



Hatayspor, Göztepe maçının hazırlıklarını sürdürdü

Hatayspor, Süper Lig’in 13. haftasında deplasmanda oynayacağı Göztepe maçının hazırlıklarını sürdürdü.

facebook-paylas
Tarih: 17-12-2020 16:01

Hatayspor, Göztepe maçının hazırlıklarını sürdürdü

Osman Çalgın Tesisleri’nde, Teknik Direktör Ömer Erdoğan yönetiminde gerçekleşen antrenman ısınma hareketleriyle başladı. Futbolcular kuvvet idmanı ve pas organizasyonu çalışması yaptı.

Bordo-beyazlı ekip, Göztepe ile 19 Aralık Cumartesi günü saat 13.30’da Gürsel Aksel Stadyumu’nda karşılaşacak.

(Gökhan Aklan/İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI