|
Tweet |
Osman Çalgın Tesisleri’nde, Teknik Direktör Ömer Erdoğan yönetiminde gerçekleşen antrenman ısınma hareketleriyle başladı. Futbolcular kuvvet idmanı ve pas organizasyonu çalışması yaptı.
Bordo-beyazlı ekip, Göztepe ile 19 Aralık Cumartesi günü saat 13.30’da Gürsel Aksel Stadyumu’nda karşılaşacak.
(Gökhan Aklan/İHA)