Bugun...



Hatayspor, Gençlerbirliği maçının hazırlıklarını tamamladı

Hatayspor, Süper Lig’in 17. haftasında deplasmanda oynayacağı Gençlerbirliği maçının hazırlıklarını tamamladı.

facebook-paylas
Tarih: 05-01-2021 16:01

Hatayspor, Gençlerbirliği maçının hazırlıklarını tamamladı

Antakya Atatürk Stadı’nda, Teknik Direktör Ömer Erdoğan yönetiminde gerçekleşen antrenman ısınma hareketleriyle başladı. Bir saat süren idmanda 5’e 2 top kapma, pas drili ve hava topu çalışması yapıldı.

Hatayspor kafilesi, bugün öğleden sonra özel uçakla Ankara’ya gidecek.

Bordo-beyazlı ekip, Gençlerbirliği ile 6 Ocak Çarşamba günü saat 16.00’da Eryaman Stadyumu’nda karşılaşacak.

(Gökhan Aklan/İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI