Bugun...



Hakan Arslan devre arasında kırmızı kart gördü

Beşiktaş-Sivasspor karşılaşmasının devre arasında konuk ekibin kaptanı Hakan Arslan, hakeme telefonunu gösterdiği için çift sarı karttan kırmızı kartla oyun dışında kaldı.

facebook-paylas
Tarih: 28-12-2020 21:01

Hakan Arslan devre arasında kırmızı kart gördü

Süper Lig’in 15. haftasında Beşiktaş ile Sivasspor, Vodafone Park’ta karşı karşıya gelirken, siyah-beyazlı ekip 18. dakikada Güven Yalçın’ın attığı golle ilk yarıyı 1-0 önde kapattı. Bu gol öncesinde Rosier’in Ghezzal’a verdiği pasta topun taç çizgisini geçip geçmediği tartışılırken, hakem Arda Kardeşler golü verdi. Devrenin bitmesiyle birlikte Sivasspor Kaptanı Hakan Arslan, cep telefonundan pozisyon görüntüsünü Hakem Arda Kardeşlere göstererek, pozisyonun taç olduğunu iddia etti. Bu hareketin ardından Arda Kardeşler, Hakan Arslan’a sarı kart gösterirken, oldukça sinirlenen 32. yaşındaki futbolcu önce elindeki cep telefonunu yere attı, ardından da reklam panosunu tekmeledi. Hakan Arslan’ın bu hareketi üzerine Hakem Arda Kardeşler, tecrübeli oyuncuya ikinci sarı kartını göstererek kırmızı kartla oyun dışında bıraktı.

(Bozhan Memiş - Mehmet Şirin Topaloğlu/İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI