Güreş Dünya Kupası’nda Salih Aydın gümüş madalyanın sahibi oldu
Sırbistan’ın başkenti Belgrad’da düzenlenen Büyükler Güreş Dünya Kupası’nda Türkiye’yi Erkekler Grekoromen stil 82 kiloda temsil eden Salih Aydın gümüş madalyanın sahibi oldu.
Tarih: 15-12-2020 00:01
Etiketler :
İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri