Güreş Dünya Kupası’nda Osman Yıldırım gümüş madalyayı kazandı
Sırbistan’ın başkenti Belgrad’da düzenlenen Bireysel Güreş Dünya Kupası’nda Türkiye’yi Erkekler GrekoRomen stil 130 kiloda temsil eden Osman Yıldırım gümüş madalyanın sahibi oldu.
Tarih: 15-12-2020 00:01
Etiketler :
İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri