Bugun...



Galatasaray, Göztepe hazırlıklarına devam etti

Galatasaray, Süper Lig’in 14. haftasında Göztepe ile oynayacağı maçın hazırlıklarına yaptığı antrenmanla devam etti.

facebook-paylas
Tarih: 20-12-2020 18:01

Galatasaray, Göztepe hazırlıklarına devam etti

Florya Metin Oktay Tesisleri’ndeki antrenman salon çalışması ile başladı. Daha sonra yenilenme programı dahilinde gruplar halinde ayak tenisi oynadı. Antrenman, yenilenme koşusu ve soğuma hareketlerinin ardından tamamladı.

Galatasaray, Göztepe maçı öncesi son idmanını yarın saat 12.00’de Florya Metin Oktay Tesisleri’nde yaparak Ali Sami Yen Spor Kompleksi Türk Telekom Stadı’nda gerçekleşecek mücadelenin hazırlıklarını tamamlayacak.

-İHA-







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI