Bugun...



Galatasaray’da iki futbolcu daha korona virüse yakalandı

Galatasaray Kulübü’nde iki futbolcu korona virüse yakalandı.

facebook-paylas
Tarih: 16-12-2020 17:01

Galatasaray’da iki futbolcu daha korona virüse yakalandı

Galatasaray Kulübü’nde bu sabah yapılan korona virüs testleri neticesinde iki futbolcuda virüs bulgularına rastlandı.

Sarı-kırmızılılardan konuyla ilgili yapılan açıklamada, "Galatasaray Futbol Takımı oyuncuları, teknik heyetimiz, performans, sağlık, idari ve destek kadrolarındaki çalışanlarımız için sponsor hastanelerimiz Medical Park ve Liv Hospital’ın katkılarıyla bu sabah (16 Aralık) yapılan Covid 19 PCR testleri sonuçlanmış ve 2 oyuncumuzun testi pozitif çıkmıştır. Oyuncularımızın tedavi protokolü ve karantina süreci başlatılmıştır" denildi.

(İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI