Galatasaray Başkanı Cengiz’den Omar’ın sağlık durumuna ilişkin açıklama
Galatasaray Başkanı Mustafa Cengiz: "Omar’ın durumunda iyiye doğru gidiş var. Umut hiçbir zaman kesilmemeli. Sanırım 1-2 hafta beklememiz lazım."
Tarih: 01-01-2021 17:01
Etiketler :
İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri