Bugun...



Fuat Çapa, kulübeye döndü

Korona virüse yakalanan ve karantina sürecini tamamlayan Kasımpaşa Teknik Direktörü Fuat Çapa, Gaziantep Futbol Kulübü mücadelesinde takımının başında yer aldı.

facebook-paylas
Tarih: 23-12-2020 20:01

Fuat Çapa, kulübeye döndü

Süper Lig’in 14. haftasında oynanan Kasımpaşa - Gaziantep Futbol Kulübü maçında ev sahibi ekipte Teknik Direktör Fuat Çapa sahadaki yerini aldı. Korona virüse yakalanan ve 10 günlük karantina sürecini tamamlayarak testi negatif sonuçlanan deneyimli teknik direktör, Gaziantep Futbol Kulübü maçında kulübedeki yerine geçti.

Süper Lig’in 12. haftasında oynadıkları Denizlispor maçından sonra korona virüse yakalandığı açıklanan Fuat Çapa, ligde 13. haftada oynanan Yeni Malatyaspor ve Ziraat Türkiye Kupası’nda Muğlaspor müsabakalarında takımının başında olamamıştı.

(Bora Akyol- Murat Ergin/İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI