Bugun...



Fenerbahçe’de bir pozitif vakaya rastlandı

Fenerbahçe Kulübü’nde yapılan korona virüs testleri sonucunda bir idare personelde pozitif vakaya rastlanıldı.

facebook-paylas
Tarih: 14-12-2020 20:01

Fenerbahçe’de bir pozitif vakaya rastlandı

Sarı-lacivertli kulüpten konuyla ilgili yapılan açıklamada, "Samandıra’da yapılan rutin PCR testlerinde bir idari personelimizin testi pozitif olarak sonuçlanmıştır. İzolasyon ve karantina süreci başlamış olup, tesislerimiz dezenfekte edilmiştir" denildi.

(İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI