Bugun...



Fenerbahçe’de 1 futbolcu ve 1 personelin korona virüs testi pozitif!

Fenerbahçe, Medipol Başakşehir maçı öncesi yapılan korona virüs testlerinde 1 futbolcu ve 1 personelin testlerinin pozitif çıktığını açıkladı.

facebook-paylas
Tarih: 22-12-2020 13:01

Fenerbahçe’de 1 futbolcu ve 1 personelin korona virüs testi pozitif!

Süper Lig’in 14. haftasında yarın Başakşehir’i konuk edecek olan Fenerbahçe’de korona virüs şoku yaşanıyor. Sarı-lacivertlilerde 1 futbolcu ile 1 personelin testleri pozitif sonuçlandı.

Fenerbahçe’den konuya ilişkin yapılan açıklamada, "M. Başakşehir maçına yönelik Samandıra Can Bartu Tesisleri’nde takımımıza ve personelimize yapılan rutin Covid-19 testlerinde; bir futbolcu ve bir idari personelimizin sonuçları pozitif olarak gelmiştir. İzolasyon ve tedavi süreçleri başlamıştır" ifadelerine yer verildi.

-İHA-







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI