Bugun...



Fenerbahçe, CEV Şampiyonlar Ligi’ne galibiyetle başladı

Fenerbahçe Erkek Voleybol Takımı, CEV Erkekler Şampiyonlar Ligi A Grubu ilk maçında Belçika ekibi Lindemans Aalst’ı 3-2 mağlup etti.

facebook-paylas
Tarih: 08-12-2020 23:01

Fenerbahçe, CEV Şampiyonlar Ligi’ne galibiyetle başladı

CEV Erkekler Şampiyonlar Ligi A Grubu ilk maçında Fenerbahçe HDI Sigorta Erkek Voleybol Takımı, Belçika’nın Lindemans Aalst takımıyla karşılaştı. Setlerini 25-20, 22-25, 21-25, 25-17, 9-15 önde tamamladığı maçı 3-2 kazanan sarı-lacivertliler, Şampiyonlar Ligi’ne galibiyetle başladı.

Fenerbahçe’nin yer aldığı grupta ilk devre karşılaşmaları COVID-19 tedbirleri kapsamında ’Bubble’ sistemi ile Polonya’nın Kedzierzin-Kozle takımının ev sahipliğinde oynanıyor. Sarı-lacivertliler grubundaki ikinci maçında ev sahibi Kedzierzin-Kozle takımıyla yarın TSİ 22.30’da karşılaşacak.

(İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI