Bugun...



Emre Kılınç: "Gördüğüm kırmızı karttan dolayı çok üzgünüm"

Galatasaraylı futbolcu Emre Kılınç, Antalyaspor maçında istemsizce yaptığı hareketten ve kariyerinde gördüğü ilk kırmızı karttan dolayı çok üzgün olduğunu belirterek, "Takım arkadaşlarımı sahada eksik bıraktığım için başta kendilerinden ve teknik ekibimizden, ardından da büyük Galatasaray taraftarından özür dilerim" dedi.

facebook-paylas
Tarih: 03-01-2021 00:01

Emre Kılınç:

Süper Lig’in 16. haftasında sahasında Antalyaspor ile karşılaşan Galatasaray’da Emre Kılınç, 51. dakikada direkt kırmızı kart görerek oyun dışı kalmıştı. Gördüğü kırmızı kart ile ilgili olarak sosyal medya hesabından paylaşım yapan Kılınç, "Bugünkü maçta tamamen istemsiz bir şekilde yaptığım hareketten ve kariyerimde gördüğüm ilk kırmızı karttan dolayı çok üzgünüm. Takım arkadaşlarımı sahada eksik bıraktığım için başta kendilerinden ve teknik ekibimizden, ardından da büyük Galatasaray taraftarından özür dilerim. Cezam bittikten sonra şanlı armamız için elimden gelen her şeyi terimin son damlasına kadar yapmaya devam edeceğim" ifadelerini kullandı.

(İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI