Bugun...



Cüneyt Dumlupınar yeniden Adana Demirspor’da

Adana Demirspor’da Ümit Özat’ın istifasının ardından teknik direktör olarak yeniden Cüneyt Dumlupınar göreve getirildi.

facebook-paylas
Tarih: 14-12-2020 00:01

Cüneyt Dumlupınar yeniden Adana Demirspor’da

TFF 1. Lig ekiplerinden Adana Demirspor’da Ümit Özat bugün oynadıkların Giresunspor maçı sonra istifa ettiğini bildirmişti.

Adana Demirspor Kulübü Başkanı Murat Sancak sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada Cüneyt Dumlupınar’ı göreve getirdiklerini duyurdu.

Murat Sancak açıklamasında, "Takımı iyi tanıyan beraber çalıştığım hoca olarak Cüneyt Dumlupınar yarın Trabzon’da takımın başında olacak. Hayırlı uğurlu olsun. Devre arasına kadar Cüneyt Dumlupınar önderliğinde gidilecek. Taraftarı mutlu eder ve başarılı olursa, inşallah olacak devam ederiz" dedi.

(Süleyman Cenk İdaye/İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI