Türkiye, 50 milyon doz aşılama yaptı.
Gururlu tabloyu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan duyurdu.
Twitter hesabından bir paylaşım yapan Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Koronavirüs salgınıyla mücadelede en etkili silahımız olan aşıda, hamdolsun, 50 milyon dozu aştık. Hayırlı uğurlu olsun." dedi.
"TÜRKİYE'Yİ SAĞLIKLI YARINLARA TAŞIYACAĞIZ"
Yerli aşı TURKOVAC ile Türkiye'yi daha sağlıklı yarınlara taşıyacaklarını vurgulayan Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Güçlü sağlık sistemimiz, sağlık çalışanlarımızın gayreti ve milletimizin hassasiyetiyle birlikte yakın zamanda devreye alacağımız yerli aşımız TURKOVAC ile inşallah koronavirüsle mücadelemizi çok daha güçlü bir şekilde sürdürecek, Türkiye’yi daha sağlıklı yarınlara taşıyacağız." ifadelerini kullandı.
İLK DOZU OLANLARIN SAYISI 35 MİLYONA YAKLAŞTI
Öte yandan Sağlık Bakanlığı Koronavirüs Bilgilendirme Platformu verilerine göre; 34 milyon 860 bin 498 kişi ilk, 15 milyon 148 bin 664 kişi ise ikinci doz koronavirüs aşısını yaptırdı.














İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay'ın CHP'den istifasını ..
Avrupa Birliği Dış İlişkiler ve Güvenlik Politikası Yüksek Temsilcis..
ABD Başkanı Donald Trump ile İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan arasında imza..
A Milli Futbol Takımımız Dünya Kupası’na veda etti. Paraguay’a 1-0 mağlup olan..
A Milli Futbol Takımı, D Grubu'ndaki ikinci maçında yarın Paraguay karşısında ..
Motorinin ardından benzine de indirim gelecek. Benzine yaklaşık 4 lira indirim..
Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, 7 gün 24 saat hizmet veren ALO 171 Sigara Bırak..
ABD ile İran arasında nükleer taslak üzerinden barış arayışları sürerken, Kuve..
ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, ülkesi ile İran arasında olası anlaşmaya ili..
A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası hazırlıkları kapsamında Kuzey Ma..
Anayasa Mahkemesi (AYM), boşanan eşe süresiz nafaka verilmesine ilişkin düzenl..
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, "2025'te sağladığımız 5 milya..
