Bugun...



Bulduğu parayı sahibine teslim etti

Kahramanmaraş’ta bir parkomat görevlisi yere bulduğu 685 lirayı sahibine teslim etti.

facebook-paylas
Tarih: 23-09-2020 19:01

Bulduğu parayı sahibine teslim etti

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesine bağlı bir şirkette parkomat görevlisi Kurtuluş Kamaş, çalıştığı görev bölgesinde yerde 685 lira buldu. Paranın sahibini bulamayan Kamaş, durumu zabıta ekiplerine bildirdi.

Çevrede çalışma başlatan zabıta ekipleri paranın sahibi Gülperi Bucak’ı tespit ederek ulaştı.

Parkomat görevlisi Kamaş, zabıta ekiplerinin eşliğinde parayı sahibine teslim etti.

(İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER ASAYİŞ Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI