Bugun...



Beşiktaşlı futbolcular galibiyeti Başkan Çebi’ye armağan etti

Kayserispor’u deplasmanda 2-0 mağlup ederek puanını 31 yapan ve zirveye yükselen Beşiktaş’ta futbolcular galibiyeti Başkan Ahmet Nur Çebi’ye armağan etti.

facebook-paylas
Tarih: 03-01-2021 22:01

Beşiktaşlı futbolcular galibiyeti Başkan Çebi’ye armağan etti

Süper Lig’in 16. haftasında Kayserispor deplasmanına çıkan Beşiktaş, rakibini N’Koudou ve Hasic’in golleriyle 2-0 mağlup ederek puanını 31’e yükseltti ve Galatasaray’ın puan kaybettiği haftada hata yapmayarak liderlik koltuğuna oturdu. Maç sonrasında Beşiktaşlı futbolcular, soyunma odasında verdikleri pozla galibiyeti, Covid-19 testi pozitif çıkan ve tedavi altına alınan Başkan Ahmet Nur Çebi’ye armağan etti. Galibiyeti kutlayan futbolcular, teknik ekip ve idari personel, üzerinde Başkan Ahmet Nur Çebi’nin adının yazılı olduğu formayla poz vererek, Başkan Çebi’yi unutmadı.

(Bozhan Memiş/İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI