Bugun...



Beşiktaş, Başkan Çebi’nin testinin pozitif çıktığını açıkladı

Beşiktaş Kulübü, Başkan Ahmet Nur Çebi’nin korona virüs testinin pozitif çıktığını açıkladı.

facebook-paylas
Tarih: 30-12-2020 17:01

Beşiktaş, Başkan Çebi’nin testinin pozitif çıktığını açıkladı

Daha önce mayıs ayında da korona virüse yakalanan ve hastalığı atlatan Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi’nin test sonucu bir kez daha pozitif çıktı. Siyah-beyazlı kulüpten konuya ilişkin yapılan açıklamada, "Daha önce Covid-19 enfeksiyonu nedeniyle tedavi gören ve sağlığına kavuşan Başkanımız Ahmet Nur Çebi’ye bu sabah rutin kontroller gereği hastanede Covid-19 PCR testi yapılmış, test sonucunda pozitif bulguya rastlanmıştır.

Takip, izolasyon ve tedavi sürecine derhal başlanan Başkanımızın sağlığı gayet iyi durumdadır" ifadelerine yer verildi.

(İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI