Bugun...



Başakşehir 7 maç sonra kazandı

Süper Lig’in 17. haftasında sahasında BB Erzurumspor’u 1-0 mağlup eden Medipol Başakşehir, 7 maç sonra üç puanla tanıştı.

facebook-paylas
Tarih: 06-01-2021 19:01

Başakşehir 7 maç sonra kazandı

Süper Lig’in son şampiyonu Başakşehir, 17. hafta mücadelesinde BB Erzurumspor’u konuk etti. Ligde galibiyetini 8 Kasım 2020’de sahasında oynadığı Gençlerbirliğine karşı alan turuncu-lacivertliler, bu mücadeleden sonra çıktığı 7 mücadelede 3 beraberlik, 4 mağlubiyet aldı. Erzurumspor karşısında 40. dakikada Fredrik Gulbrandsen’in golü ile 1-0 galip gelen İstanbul temsilcisi, 7 haftalık aranın ardından galibiyetle tanıştı.

SAĞ BEKTE BERKAY GÖREV ALDI

Başakşehir’de Erzurumspor maçında sağ bekte ise Berkay Özcan oynadı. Normale orta saha bölgesinde mücadele eden 10 numara Berkay, kırmızı kart cezalısı Rafael ve sakatlığı bulunun Çaiçara’nın yerine savunmanın sağında görev aldı.

(Güven Mert Ercan/İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI