Bugun...



Bakan Kasapoğlu’ndan milli cimnastikçiler için tebrik mesajı

Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Mersin’de düzenlenen Avrupa Erkekler Artistik Cimnastik Şampiyonası’nda ikinci olarak gümüş madalya kazanan milli cimnastikçileri tebrik etti.

facebook-paylas
Güncelleme: 12-12-2020 19:05:10 Tarih: 12-12-2020 17:01

Bakan Kasapoğlu’ndan milli cimnastikçiler için tebrik mesajı

Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Mersin’de düzenlenen Avrupa Erkekler Artistik Cimnastik Şampiyonası’nda gümüş madalya kazanan milli cimnastikçiler için kutlama mesajı yayımladı.

Bakan Kasapoğlu, tebrik mesajında şu ifadelere yer verdi:

“Ülkemizin ev sahipliğinde Mersin’de düzenlenen Avrupa Erkekler Artistik Cimnastik Şampiyonası’nda Avrupa ikincisi olarak gümüş madalya kazanan Erkek Artistik Cimnastik Milli Takımımızı kutluyorum. Ümit Şamiloğlu, Ferhat Arıcan, İbrahim Çolak, Ahmet Önder, Abdelrahman Elgamal sizler bizim iftihar vesilemizsiniz. Başarılarınızın devamını diliyorum. Avrupa Şampiyonası’nda Ay-yıldızlı bayrağımızın dalgalandırılmasında emeği geçenlere ülkem ve şahsım adına teşekkür ediyorum. Mersin’de başarıyla organize edilen şampiyonada mücadele eden tüm ülkelerin sporcularına başarılar diliyorum.”

(İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI