Bugun...



Antalyaspor, PFDK’ya sevk edildi

Antalyaspor, Hatayspor maçında 6 futbolcusunun sarı kart görerek takım halinde sportmenliğe aykırı hareketi nedeniyle Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’na (PFDK) sevk edildi.

facebook-paylas
Tarih: 30-12-2020 18:01

Antalyaspor, PFDK’ya sevk edildi

TFF’nin resmi sitesinden açıklanan PFDK sevkleri şöyle:

"Antalyaspor Kulübü’nün 29.12.2020 tarihinde oynanan Antalyaspor - Hatayspor Süper Lig müsabakasındaki ’6 futbolcusunun sarı kart görmesi suretiyle takım halinde sportmenliğe aykırı hareketi’ nedeniyle Futbol Disiplin Talimatı’nın 40. maddesi uyarınca PFDK’ya sevkine karar verilmiştir.

Diyarbekirspor Kulübü’nün 28.12.2020 tarihinde kulüp sosyal medya hesabından yapılan ’sportmenliğe aykırı açıklamalar’ nedeniyle Futbol Disiplin Talimatı’nın 38. maddesi uyarınca PFDK’ya sevkine,

Diyarbekirspor Kulübü idarecisi Turan İlgin’in 28.12.2020 tarihinde kulüp sosyal medya hesabından yapmış olduğu ’sportmenliğe aykırı açıklamaları’ nedeniyle Futbol Disiplin Talimatı’nın 38. maddesi uyarınca tedbirsiz olarak PFDK’ya sevkine karar verilmiştir."

(İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI