|
Tweet |
Ankara İl Emniyet Müdürlüğü Mali Suçlarla Şube Müdürlüğü ekiplerince Ankara merkezli 4 ilde düzenlenen operasyonda, terör örgütü FETÖ/PDY’nin dijital haberleşme programı ByLock’u kullandığı tespit edilen 15 şüpheliden 12’si yakalanarak gözaltına alındı. Firari 3 şahsın yakalanmasına yönelik çalışmaların ise devam ettiği öğrenildi.
(Ali Nargüner /İHA)