Bugun...



Ahmet Nur Çebi ikinci kez korona virüse yakalandı

Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi, ikinci kez korona virüse yakalandı. Çebi’nin daha önce mayıs ayında yaptırdığı test pozitif çıkmış ve hastalığı atlatmıştı.

facebook-paylas
Tarih: 30-12-2020 14:01

Ahmet Nur Çebi ikinci kez korona virüse yakalandı

Beşiktaş Kulübü Başkanı Ahmet Nur Çebi’nin korona virüs testi pozitif sonuçlandı. Daha önce mayıs ayında da korona virüse yakalanan ve tedavisine başlanan Ahmet Nur Çebi, hastalığı atlatmıştı. İkinci kez virüse yakalanan Ahmet Nur Çebi, tedavi altına alındı.

(İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI