Bugun...



Ahmet Nur Çebi: "Endişe edilecek bir durum yok"

Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi, sağlık durumu ile ilgili endişe edilecek bir durumun olmadığını söyledi.

facebook-paylas
Tarih: 31-12-2020 18:01

Ahmet Nur Çebi:

Korona virüs testi ikinci kez pozitif çıkan Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi, sağlık durumuna ilişkin sosyal medya hesabından bir açıklama yayınladı. Başkan Çebi, endişe edilecek bir durum olmadığının altını çizerek, "Dün yapılan Covid-19 PCR testimin sonuçlanmasında bu yana hastanede tedavi görmekteyim. Öncelikle sağlığımın iyi olduğunu ve endişe duyulacak herhangi bir durum olmadığını mutlulukla ifade ederim. İyi dilekleriniz ve dualarınız bana güç veriyor. Yeni yılınızı en içten dileklerimle kutluyorum" şeklinde konuştu.

(İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI