Bugun...



Aday işlemleri sistemi e-devlet’e taşındı

Aday İşlemleri Sistemi e-Devlet’e taşındı. Artık adaylar Başvuru Merkezlerine gitmeden

facebook-paylas
Güncelleme: 15-09-2020 15:04:43 Tarih: 15-09-2020 14:01

Aday işlemleri sistemi e-devlet’e taşındı

sisteme kayıt olabilecek.

Açıklama Ölçme, seçme ve yerleştirme merkezi Başkanı Halis Aygün’den geldi. Aygün Twitter üzerinden yaptığı duyuruda, e-Devlet şifresiyle Aday İşlemleri Sistemine giriş yapanların burada yer alan "E-Devlet ile Kayıt Ol" seçeceğine tıklayarak herhangi bir sınav başvurusundan bağımsız olarak sisteme kaydının gerçekleşebileceğini vurguladı.

Ayrıca sistemde kaydı bulunan adaylar bir başvuru merkezine gitmeden Ösym’nin uyguladığı herhangi bir sınava bireysel olarak internet üzerinden başvurularını yapabilecek.

(İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER ASAYİŞ Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI