Bugun...



"2023 yılında Türkiye nükleer teknolojiye geçmiş olacak"

Bakan Dönmez: "Büyük bir aksilik olmazsa 2023 yılında Türkiye nükleer teknolojiye geçmiş olacak."

facebook-paylas
Güncelleme: 25-01-2021 15:42:55 Tarih: 25-01-2021 14:00


"İşletmeye alacağımız santrallerle bu sene 100 bin megavat kurulu güç üstüne çıkarız."

"Elektrik üretiminde dışa bağımlılığı yüzde 40’lara kadar düşürdük dedi."

-İHA-







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER EKONOMİ Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI