Bugun...



Yaban domuzları kent merkezine indi

Malatya’da kent merkezine inen 2 yaban domuzu cep telefonu kamerasına takıldı.

facebook-paylas
Tarih: 05-06-2021 23:01

Yaban domuzları kent merkezine indi

Olay, Yeşilyurt ilçesine bağlı Tecde Mahallesi’nde meydana geldi. Altın Kayısı Caddesi üzerinde gece köpeklerin aşırı derecede havlaması üzerine balkonlarına çıkan vatandaşlar, kaldırımda gezinen 2 domuzu gördü. Vatandaşlar tarafından cep telefonu kamerasıyla görüntülenen yaban domuzları bir süre cadde üzerinde dolaştıktan sonra bahçelik alana girerek gözden kayboldu.

(Hasan Eryılmaz/ İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER ASAYİŞ Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI