Bugun...



Watford’da 1’i futbolcu toplam 3 kişide korona virüs çıktı

İngiltere Premier Lig takımı Watford, 1’i futbolcu, 2’si personel olmak üzere toplam 3 kişinin korona virüs testinin pozitif çıktığını açıkladı.

facebook-paylas
Tarih: 20-05-2020 14:01

Watford’da 1’i futbolcu toplam 3 kişide korona virüs çıktı

İngiliz ekibi Watford, kulübün resmi internet sitesinden yapılan korona virüs test sonuçlarını açıkladı. Buna göre 3 kişinin testinin pozitif olduğu duyuruldu. 3 kişiden 1’inin futbolcu, 2’sinin de personel olduğunu belirtildi.

Test sonucu pozitif çıkan kişilerin 7 gün boyunca karantinada kalacağı ve sonrasında tekrar test yaptıracakları ifade edildi.

(İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI