Bugun...



Suriye’de hastaneye düzenlenen saldırıda ölü sayısı 7’ye yükseldi

Suriye’de Esad rejimi tarafından hastaneye düzenlenen topçu saldırısında hayatını kaybedenlerin sayısı 7’ye, yaralı sayısı 20’ye yükseldi.

facebook-paylas
Tarih: 21-03-2021 16:01

Suriye’de hastaneye düzenlenen saldırıda ölü sayısı 7’ye yükseldi

Suriye’de Esad rejimi, Halep iline bağlı Atarib kentindeki bir hastaneye topçu saldırısı düzenledi. Saldırıda hayatını kaybedenlerin sayısı 7’ye yükselirken, 5’i sağlık personeli toplam 20 kişi yaralandı.

Hastanede büyük hasar meydana gelirken kentte yaşayan siviller, hastanenin kullanılamaz hale gelmesinden dolayı endişe duyduklarını dile getirdi.

-İHA-







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER ASAYİŞ Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI