Bugun...



Sivasspor’dan Milli Dayanışma Kampanyası’na destek

DG Sivasspor Kulübü, koronavirüs salgını nedeniyle başlatılan Milli Dayanışma Kampanyası’na destek olduğunu açıkladı.

facebook-paylas
Tarih: 31-03-2020 19:00

Sivasspor’dan Milli Dayanışma Kampanyası’na destek

Sivasspor’dan koronavirüs ile mücadele kapsamında başlatılan Milli Dayanışma Kampanyası’na destek geldi. Kırmızı-beyazlı kulüpten yapılan açıklamada, yardıma muhtaç olan ailelere bağış yapılacağı duyuruldu.

Sivasspor’un resmi sosyal medya hesabından konuyla ilgili yapılan açıklamada şu ifadeler yer aldı:

“Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, tüm dünyayı etkisi altına alan koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle yardıma ihtiyaç duyacak vatandaşlara yönelik bir destek kampanyası başlattı. Sivasspor Kulübü olarak, ‘Biz Bize Yeteriz Türkiyem’ kampanyasına biz de katıldık.”

(Oğuzhan Sarzep/İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI