Bugun...



Sivasspor’dan Ahmet Nur Çebi’ye geçmiş olsun mesajı

DG Sivasspor Kulübü, korona virüs testi pozitif çıkan Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi için geçmiş olsun mesajı yayımladı.

facebook-paylas
Tarih: 14-05-2020 18:01

Sivasspor’dan Ahmet Nur Çebi’ye geçmiş olsun mesajı

Kırmızı-beyazlıların sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, “Korona virüs testi pozitif çıkan #Beşiktaş Başkan Ahmet Nur Çebi’ye geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, sağlığına en kısa zamanda kavuşmasını diliyoruz. Geçmiş olsun Beşiktaş” denildi.

(Oğuzhan Sarzep /İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI