Bugun...



Sivasspor’a 2. kez virüs testi yapıldı

Türkiye Futbol Federasyonu’nun (TFF) yayımladığı ´Futbola Geri Dönüş Öneri Protokolü´ kapsamında DG Sivasspor A takım futbolcularına ve teknik heyete ikinci kez Covid-19 testi yapıldı.

facebook-paylas
Tarih: 25-05-2020 15:01

Sivasspor’a 2. kez virüs testi yapıldı

Sivas İl Sağlık Müdürlüğü’nden Vali Lütfullah Bilgin Sivasspor Tesisleri’ne gelen ekip; Sivasspor tüm A takım futbolcularına, teknik heyete, idari kadroya, destek ekibe, tesislerde ve stadyumda görevli olan personellere ikinci kez yeni tip korona virüs testi yaptı.

Diğer yandan kırmızı-beyazlı takıma yapılan ilk korona virüs testleri negatif çıkmıştı.

(İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI