Bugun...



Sağlık çalışanlarına saldırı kameraya yansıdı

Gaziantep’te, korona virüsten hayatını kaybeden şahsın yakınları sağlık çalışanlarına saldırdı. Saldırı anları, güvenlik kameralarına yansıdı.

facebook-paylas
Tarih: 07-02-2021 18:01

Sağlık çalışanlarına saldırı kameraya yansıdı

Edinilen bilgilere göre, Şahinbey ilçesinde bulunan Özel Deva Hastanesi’nde 15 gündür korona virüs tedavisi gören M.A.K. hayatını kaybetti. Hastane yetkililerince hazırlanan rapora ölüm nedeni olarak, Covid-19 yazılmamasını isteyen yakınları ret cevabı alınca sağlık çalışanlarına saldırdı.

TARTIŞMA YUMRUKLU, TEKMELİ SALDIRIYA DÖNÜŞTÜ

Sağlık çalışanlarına aile tarafından yapılan yumruklu, tekmeli saldırı hastanenin güvenlik kameralarına yansıdı.

Olayda biri hemşire 3 hastane görevlisi yaralanırken, hastanede ise maddi hasar medyana geldi.

Polis ekipleri olay sonrası soruşturma başlattı.

(Resul Yanbul/İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER ASAYİŞ Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI