Bugun...



NBA’de basketbolcuların maaşlarında yüzde 25 indirim

NBA’de lig yönetimi ile Ulusal Basketbol Oyuncuları Birliği (NBPA) maaş indirimi konusunda anlaşmaya vardı. Buna göre oyuncularının maaşlarında yüzde 25 kesinti uygulanacak.

facebook-paylas
Tarih: 18-04-2020 13:00

NBA’de basketbolcuların maaşlarında yüzde 25 indirim

Korona virüs salgını nedeniyle ekonomik olarak etkilenen kulüpler, oyuncuların maaşlarında indirime gidiyor. Dünyanın en büyük basketbol organizasyonu olan NBA’de de durumlar aynı. NBA’de maaş indirimi konusunda lig yönetimiyle basketbolcular yüzde 25’lik indirim oranında anlaşmaya vardı. NBA’in resmi internet sitesinden konuyla ilgili yapılan açıklamada, lig yönetimi ile Ulusal Basketbol Oyuncuları Birliği’nin (NBPA) maaş indirimi konusunda anlaşmaya vardığı duyuruldu. Anlaşmanın 15 Mayıs’tan itibaren geçerli olacağını belirtildi.

(Oğuzhan Ort/İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI