Bugun...



Koronanın bitmesi için kurban kestiler

Kütahya’da esnaf, pandeminin bir an önce bitmesi için kurban kesip dualar etti.

facebook-paylas
Tarih: 19-05-2021 23:01

Koronanın bitmesi için kurban kestiler

Kütahya’da Pekmezpazarı Caddesi esnafı koronanın bitmesi, ölümlerin sona ermesi için kurban kesti. Edilen ise çarşı esnafı hep bir ağızdan amin dedi. Pandeminin bitmesi için dua ettiklerini belirten esnaf Ahmet Uygar, “Pekmezpazarı Caddesi esnafları olarak toplanıp hem korona virüsün bitmesi, hem de caddemizdeki hayatını kaybeden esnaf arkadaşlarımızın ve hayatını kaybeden çarşı esnafının hayrı için böyle kurban kesimi yapalım istedik. Allah hayrı geçenlerden razı olsun” dedi

(Hüseyin Can Aksu/ İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI